Меню
Your Cart

Поръчки и доставки

ПОРЪЧКИ

10Потребителите имат право да поръчват всички стоки, предлагани на сайта на www.zname.bg

10.1. Регистрацията в сайта не е задължителна, за да използвате сайта, да правите поръчки или да задавате въпроси посредством предоставените форми за попълване. За да използвате предимствата на потребителски профил в www.zname.bg обаче, първо трябва да регистрирате такъв. С него ще получите възможност да извършвате по-лесно валидни заявки за закупуване на предлаганите в електронния магазин стоки, както и редица предимства като съхраняване на данни за доставката, удобен преглед на историята на минали поръчки, техния статус и съдържание, опция за запазване на продукти в списък с желания, за да следите по-лесно тяхната цена, да оставяте коментари в сайта и т.н.

10.2. Поръчките се приемат на сайта 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, включително в почивните дни и в дните на официалните празници. За да се генерира поръчка през сайта, не е задължително да регистрирате потребителски профил.

11За да направите поръчка през сайта www.zname.bg, следвайте следните стъпки:

11.1. Изберете желаната стока от дадените категории.

11.2. За да добавите дадена стока към своята поръчка /виртуална кошница за пазаруване/, натиснете бутона „купи”, намиращ се в до снимката в прозореца на всяка стока. Можете да добавяте неограничен брой стоки към своята поръчка /кошница/.

11.3. В модул „Кошница” е изписан брой на добавените в кошницата продукти и общата стойностна поръчката до момента. В него може да се разглежда и променя текущия списък със стоките, по всяко време, преди потвърждение на поръчката. Там можете да определяте и количеството на стоките от един и същ вид. Не е необходимо да добавяте няколкократно стоката в кошницата. 

11.4. В случай че Потребителят не е регистриран в сайта, списъкът на стоките, включени в поръчка, която не е потвърдена от Потребителя, се изтриват от кошницата, при затваряне на сайта.

11.5. В случай, че Потребителят е регистриран в сайта и извършва поръчка, след като е влязъл в своя акаунт с името и паролата си, при затваряне на сайта, списъкът на стоките в „кошницата”, може да се запази, без да се изпраща поръчката. Непотвърдените поръчки се пазят в акаунта на Потребителя и са достъпни по всяко време за редакция или потвърждаване. 

11.6. За да изпратите поръчката е необходимо да натиснете бутона „Плащане. На страницата ще видите текущия списък с продукти,  налични в кошницата – наименование, количество, единична, обща цена. За да поръчате стоките от списъка, натиснете бутона „Плащане”. 

12. На екрана ще се появи страница, включваща няколко стъпки. Моля, попълнете необходимите данни точно и коректно. 

12.1. Във всеки един момент, преди потвърждаване на поръчката, потребителят има възможност да установи и поправи грешки, допуснати при въвеждане на информацията.

13. На посочения от Вас e-mail ще получите потвърждение на поръчката си в срок до 1 /един/ работен ден от изпращането.

14. Поръчаната от потребителя стока/и/ ще бъдат доставени с куриерска фирма Еконт или Спиди АД до посочения адрес.

15. При допуснати технически грешки в публикуваната информация на Сайта, в резултат на което поръчката не може да бъде изпълнена или при изчерпана на наличност от поръчаните стоки, Zname.bg има правото, чрез уведомление до Потребителя да откаже изпълнението на поръчката и не дължи друго обезщетение на Потребителя, освен възстановяване на сумите, заплатени от потребителя, ако има такива.

16. Поръчка може да бъде направена и по следните начини:

16.1. По телефона – 02 4082932

 Потребителят прави заявка за поръчка на посочения телефон за избраните от него стоки, като предоставя на оператора на Zname.bg необходимите данни за извършване на доставката (име и телефон на получател, адрес на доставка и т.н.) и други специални изисквания за изпълнение на поръчката, ако има такива. 

16.2. На електронна поща – [email protected]

17. Ако е необходимо, служител на www.zname.bg ще се свърже с Вас за уточняване на подробности по доставката.

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

18. Потребителят се задължава да заплати в момента на доставката на куриера, извършващ доставката пълната стойност на доставената стока, съгласно потвърдената поръчка и транспортните разходи по доставката. Ако поръчката е на стойност над 169 лева, доставката е безплатна за потребителя.

ДОСТАВКА

19. Стоките, поръчани от електронния магазин www.zname.bg се доставят до 48 часа от изпращане на поръчката от страна на Потребителя, освен в случаите, в които за конкретната стока е указан различен срок на доставка. При всички случаи, Потребителят ще бъде информиран относно срока на доставка, когато същият е по-дълъг от 48 часа. Доставки се извършват на територията на Република България.

20. Zname.bg не носи отговорност за неточно и/или забавено изпълнение, когато това се дължи на забава по вина на куриера и/или посочени от Потребителя неверен или непълен адрес, лице за контакти и/или телефон, както и при други, независещи от Zname.bg обстоятелства.

21.  Когато доставените стоки явно не съответстват на заявените за покупка от Потребителя и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки, Потребителят има право да поиска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на поръчаната.

Политика на връщане и замяна

Флагове БГ ЕООД следва международните стандарти за връщане и отказ на поръчка, учредени от Европейския потребителски център и Комисията за защита на потребителите в България. Всеки клиент може да върне получената от него поръчка, според нашата политика за връщане и замяна на стоки при спазване на настоящата политика и на общите условия на сайта. Всяка една поръчка, направена в онлайн магазин simbg.com, може да бъде заменена или върната в срок от 14 дни, считано от датата на предаване на куриер към клиента при следните условия и стъпки:

Замяна на продукт

Замяната на продукт става много лесно.Ако желаете да замените продукт от Вашата доставена поръчка, направете следното:

Свържете се с нас на един от посочените контакти, за да уточните най-удобния за Вас метод за замяна на закупения продукт;

След като получим пратката и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката, ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас продукти;

Замяна на продукт е препоръчителна за продукт на същата или по-висока стойност от първоначално закупения. В случай, че при размяна изберете продукт на по-ниска стойност, разликата в цената ще бъде запазена като кредит, който можете да ползвате по-късно за пазаруване;

Стойността на куриерските услуги в двете посоки при размяна е за сметка на Клиента.

Връщане на продукт

Попълнете Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП и се уверете, че продуктът, който желаете да върнете отговаря на условията за връщане. Попълнете задължително:

Номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате като регистриран потребител)

Причина за връщане на стоката;

Посочете, че желаете изцяло възстановяване на сумата от наша страна;

Разходите по транспорта (куриерски такси) на върната поръчка се поемат от Вас. След като получим пратката ще се свържем с Вас, за да потвърдим получаването й, както и че стоката е в запазен вид, който позволява да я приемем обратно.

Не изпращайте стоките с транспортни компании, които ще искат от нас наложен платеж. В такъв случай пратката няма да бъде приета.


Връщане на пари

След като получим обратно върнатата от Вас стока, ние ще възстановим сумата до 14 дни при плащане с наложен платеж. В този случай, ще получите парите си като пощенски паричен превод или по банков път на посочена от Вас банкова сметка. За получаването на паричен превод в офиса на куриера ще Ви изискат единствено лична карта.


Условия, на които трябва да отговаря продукта

Потребителят е длъжен да съхранява получените от Ню Реа ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно или заменени закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия:


Стоките да НЕ са с нарушена цялостна опаковка;

Стоките да НЕ са със скъсани или липсващи етикети и/или аксесоари;

Стоките да НЕ са надраскани или повредени по какъвто и да е било начин;

Стоките да НЕ са използвани;

Стоките да НЕ са със замърсявания;

Стоките да НЕ са с липсващи части.

При упражнено право на отказ, когато върнатите стоки са използвани, нарушена е целостта на опаковката им или вида, в който са получени, потребителят заплаща за своя сметка средствата, необходими за привеждане на стоките в добър търговски вид (почистване, отремонтирвне идр.), ако това е възможно с оглед вида употреба. В този случай търговецът може да удържи от сумата, подлежаща на възстановяване, средствата, които е заплатил за привеждане на стоките в добър търговски вид или да откаже да приеме връщането на стоката на клиента без предупреждение, при положение, че даден артикул, който е върнат от клиента, не отговаря на гореспоменатите изисквания и е невъзможно привеждането му в добър търговски вид.


Обърнете внимание, че: за стоки, за които не може да бъде упражнено право на отказ от договора (поради естеството на самите стоки, тяхното предназначение, както и при всички други обстоятелства съгласно чл.57 от ЗЗП) това обстоятелство е посочено до съответната стока.


Важна информация

Изложените в онлайн магазин zname.bg артикули са с реални техни снимки. Въпреки това различните монитори показват цветовете по различен начин, затова може да има цветово несъответствие между получената стока и показаната в уеб сайта. Ние полагаме големи усилия да покажем стоките в максимално реалния им вид. Желателно е, когато връщате за замяна или отказ стоки, да бъдат опаковани максимално близко до начина по който са Ви били изпратени от нас. Така шансовете да бъдат повредени по време на транспорт намаляват значително.


Отказ от поръчка

Всеки клиент може да откаже получена от него поръчка в рамките на 14 работни дни считано от датата на получаване. Желанието за отказ от поръчка от страна на купувача е необходимо задължително да бъде заявено предврително чрез формата в страница Връщане на стоки, като бъде посочена номера на поръчката. (Ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате, като регистриран потребител). Отказани поръчки се изпращат обратно към Доставчика съгласно общите условия и настоящата политика.


Нашата политика

Всички стоки, които биват заменяни или връщани на Флгове БГ ЕООД, трябва да са в запазен отличен търговски вид с оригиналната опаковка, всичките им прилежащи етикети и аксесоари и съпътстващи документи. В случай, че някои от гореспоменатите атрибути са повредени или липсват, Флгове БГ ЕООД си запазва правото да върне стоката на купувача без предупреждение.